[ginger] מאמר על יהדות וטבעונות ואירועים קרובים בזנגביל

שלום,

לפני שנזמין אתכם לאירועים הקרובים בזנגביל, אנחנו מבקשים להמליץ על מאמר חדש, של הרב שמחה רוט, על טבעונות מנקודת מבט יהודית. ניתן לקרוא את המאמר כאן: http://www.bmv.org.il/v/h-vegan.html

גרסה באנגלית ניתן למצוא כאן: http://www.bmv.org.il/v/vegan.html

נשמח אם תשתפו את המאמר בפייסבוק, תעבירו לחברים רלוונטיים וכו'.

בנוסף לאירועי החודש שכבר פורסמו, אנחנו שמחים להזמין אתכם לסדנת בישול בריא לפסח, בהנחיית ציונה מלמן, שתתקיים בזנגביל ביום שישי 25.3.2011 בבוקר. פרטים על הסדנה, ועל סדנאות נוספות של ציונה מלמן אפשר למצוא כאן: http://newsletters.sendmsg.co.il/?p=4867-24179256-135-1433-2455373&lang=1

ומכאן, לאירועים הקרובים בזנגביל:

יום שני 14.3.2011

20:00 צמחונות במסורת היהודית

שיחה עם החזן צבי סלוטקי.

החזן צבי סלוטקי הוא דור חמישי ירושלמי. הוא גדל וחונך באנגליה, מקום בו שירת אביו כרב, וכיום מחלק את זמנו בין ירושלים ומונטריאול. הוא למד במונטריאול הוראה במכללה רבנית. מאוחר יותר התמחה בספרות ובשפה עברית באוניברסיטה העברית בירושלים והמשיך את חינוכו המוסיקלי באקדמיה המוסיקלית על-שם רובין. החזן צבי סלוטקי פעיל באיגוד היהודי לצמחונות, וכתב על הטיעון למען צמחונות מנקודת המבט היהודית.

הכניסה חופשית.

יום חמישי 17.3.2011

19:00 ערב אוכל מצרי עממי

לרחוב המצרי יש מה להציע לעולם: לא רק מהפכות עממיות אלא גם מזון עממי טבעוני. בערב הזה נציע לכם קושרי, פול ועוד מאכלים מצרים עממיים מהצומח, על רקע מוסיקה של אום-כולתום ופריד אל-אטרש.

ונזכור גם את דברי הרמב"ם, שחי וכתב בקהיר: "אין הבדל בין צער האדם וצער שאר בעלי-החיים, מפני שאהבת האם לילדהּ וגעגועיה אליו אינם נמשכים אחר השכל אלא אחר פעולת הכוח המדמה הנמצא ברוב בעלי החיים כמו שהוא נמצא באדם" (רמב"ם, מורה נבוכים ג מח [מהדורת שורץ, כרך ב, עמ' 635]).

תרומה מומלצת לארוחה מלאה: 25 ₪.

יום ראשון 20.3.2011

אירועי פורים

פורים מתרחש השנה במקביל ליום ה-Meatout הבינלאומי, יום שמוקדש להסברה על מזון מהצומח. אנחנו נחגוג את פורים ואת היום הנהדר ללא בשר יחד: נצא מחופשים למרכז העיר לחלק אזני המן טבעוניות וחומרי הסברה. לאחר מכן נקיים בזנגביל מסיבת פורים.

13:00 מפגש אפיה בזנגביל

17:00 יציאה לעיר לחלוקת אזני המן וחומרי הסברה

20:00 מסיבת פורים בזנגביל

תרומה מומלצת למסיבה: 25 ₪.

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים