[זנגביל] תזכורת ועדכונים מרגשים על אירוע ההוקרה לפרופ שוורץ ביום שלישי הקרוב

שלום,

נשמח אם תעבירו גם הלאה את התזכורת הזו לגבי אירוע ההוקרה לפרופ' ריצ'רד שוורץ, מחבר הספר החלוצי Judaism and Vegetarianism. האירוע יתקיים בזנגביל ביום שלישי הקרוב, וכפי שתראו רשימת המשתתפים בו גדלה, וכוללת דמויות תורניות, רבניות וציבוריות מרשימות.

אירוע הוקרה לפרופ' ריצ'רד שוורץ בהגיעו לגבורות

יום שלישי 22.4.2014 בשעה 19:00

בזנגביל – רח' בלפור 8, ירושלים

בהשתתפות הרב דוד רוזן, ד"ר יעל שמש, הרב יונתן נריל, ח"כ הרב דב ליפמן

וזמר הפולק יונה שניצר

ברכות מוקלטות: הרב שמולי ינקלוביץ, הרב אדם פרנק

ברכות – אוכל טבעוני – דברי תורה – מוסיקה

פרופ' ריצ'רד שוורץ הוא מההוגים החלוציים והחשובים העוסקים בזיקה העמוקה בין הדת היהודית והצמחונות. ככותב, מרצה ופעיל הוא עשה ועושה רבות ליצור שיח יהודי-דתי ושיח בין-דתי אודות הצמחונות וחשיבותה. עם הגיעו לגבורות, נקיים בזנגביל ערב הוקרה לכבודו בשיתוף עם המשפחה.

בערב יאמרו דברים, בין היתר, הרב דוד רוזן, לשעבר הרב הראשי של אירלנד, ד"ר יעל שמש מאוניברסיטת בר-אילן, הרב ופעיל הסביבה יונתן נריל וח"כ דב ליפמן – יו"ר השדולה בכנסת לימי שני ללא בשר ויו"ר משותף של השדולה לזכויות בעלי-חיים. יברכו מרחוק הרב שמולי ינקלוביץ והרב אדם פרנק. תתקיים הופעה של יונה שניצר, זמר בלוז ופולק, שיבצע קלאסיקות ושירי שלום משנות הששים והשבעים. וכמובן: יוגש אוכל טבעוני.

פרופ' שוורץ ביקש שהמעוניינים לתת מתנות יימנעו מכך, ובמקום זאת יתרמו לאחד הארגונים העוסקים בצמחונות בהקשר היהודי.

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים