[זנגביל] סדר פסח בזנגביל - אפשר עוד להירשם!

סדר פסח טבעוני בזנגביל

כמדי שנה, נקיים בזנגביל סדר טבעוני!

חובה להירשם מראש – מספר המקומות מוגבל. הארכנו את ההרשמה המוקדמת עד יום שישי זה. ההרשמה היא בקישור הזה:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dENCdFVYOFFmM2xaMFYwMzZzdmVidEE6MA&theme=0AX42CRMsmRFbUy0wNWZjMWRjZi02YmY2LTRlODItOWEzZS0xNTAyYTQzMDY0YTk&ifq

הסדר יתקיים בערב פסח, יום שני 14.4.2014. הסדר יחל בשעה 20:00 - נבקש להקדים ולהגיע לפני שעה זו. ניתן להגיע החל מהבוקר – לסייע לנו בהכנות, להתחמק מהפקקים ולהנות יחד עוד כמה שעות.

עלות ההשתתפות היא בין 60 ל-150 ש"ח למשתתף/ת בהרשמה מוקדמת עד לתאריך 11.4.14, או בין 80 ל-150 ש"ח לאחר מכן, לפי הרצון והיכולת. תשלום גבוה יותר יאפשר לנו לממן פעילויות לקידום תזונה מהצומח לאורך השנה.

מה נאכל: האוכל יהיה טבעוני וכשר לפסח לאוכלי קטניות. נכין אותו במטבח של זנגביל, שיוכשר לפסח.

אופי הסדר: הסדר מיועד לשומרי מצוות ולחילונים כאחד. ההגדה תהיה מסורתית, עם תוספות המתקשרות לטבעונות ולשחרור בעלי-חיים. אנו מצפים/ות מהמשתתפים/ות לסובלנות ולהתחשבות במסורות השונות של המשתתפים/ות האחרים/ות, ובמידות השונות של שמירת מצוות, מצד אחד, ושל ריחוק מהדת, מצד שני, ובין היתר לכיבוד של מצוות החג (לא להדליק ולכבות אורות, לא לצלם וכיו"ב).

לינה: ניתן יהיה להישאר ללון בזנגביל בשקי שינה. זנגביל מצוי במרכז ירושלים, כך שהמעוניינים/ות יוכלו לאתר פתרונות לינה בקלות יחסית. אנו ננסה לעזור במציאת פתרונות לינה, אבל אין באפשרותנו להביטח דבר מעבר ללינה במקום.

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים