[זנגביל] מוזמנים לפיקניק הטבעוני הגדול- חמישי הקרוב בגן סאקר!

ביום חמישי הקרוב מצפה לנו בחירה קשה:

 

בשש וחצי נקרין בזנגביל את הסרט "חובה מקודשת" – ובמקביל, החל משעה שש יתקיים בגן סאקר הפיקניק הטבעוני הגדול! אחד מהשניים תצטרכו להחמיץ, אבל אל תחמיצו את שניהם!

 

הנה הפרטים:

 

מוזמנים לפיקניק הטבעוני הגדול- חמישי הקרוב בגן סאקר!

 

אנו שמחים להזמין את כולכם לפיקניק טבעוני חגיגי בירושלים

הפיקניק הטבעוני הגדול, שמאורגן ע"י עמותת אנונימוס, מטייל בארץ מדי חודש ומגיע הפעם אלינו לעיר הבירה. 

נפגש בחמישי ה-5.7 ב18:00 בגן סאקר. 

בתוכנית - אווירה של כיף, מוזיקה, ספורט והמון המון אוכל טבעוני. מוזמנים להביא חברים (על 2 ועל 4) , אורחים, מכרים, שכנים וכל מי שמעוניין! 
הכניסה חופשית,  כל אחד מביא איתו מאכל כלשהו וסכום רב פעמי.

שימו לב, האירוע יסתיים ב21:00, אל תגיעו מאוחר (-: 

נשמח לראותכם! 

 

יום חמישי 5.7.2018

התכנסות וכיבוד בשעה 18:30; התחלה: 18:45.

הקרנת הסרט "חובה מקודשת" ודיון עם פרופ' ריצ'רד שוורץ

 

הסרט "חובה מקודשת" (בימוי: ליונל פרידברג, ארה"ב, 2007) הוא הסרט המקיף ביותר עד היום על יהדות וצמחונות. הסרט סוקר את המשבר הסביבתי, את האכזריות כלפי בעלי-חיים במשקים מתועשים, את בעיית הרעב העולמי, את הסוגיות הבריאותיות הנוגעות לתזונה, ומביא ביחס אליהם את הזווית התורנית היהודית. לסרט מתראיינים שורה של רבנים ממגוון זרמים ביהדות, ביניהם הרב שאר ישוב כהן ז"ל (שהיה הרב הראשי של חיפה) והרב דוד רוזן (שהיה הרב הראשי של אירלנד). עוד מתראיינים לסרט פעילים בתחום הסביבה ובתחום הצמחונות מישראל ומהעולם. בצפיה בסרט תוכלו להבחין שחלקים ממנו צולמו אצלנו, בזנגביל!

את הסרט יציג פרופ' ריצ'רד שוורץ, שהגה את רעיון הסרט והיה שותף להפקתו. פרופ' שוורץ גם ישיב לשאלות לאחר הסרט, וידבר על רעיונות אסטרטגיים לקידום תזונה מהצומח.

פרופ' פרופסור ריצ'רד שוורץ הוא מההוגים החשובים הפעילים כיום בתחום של יהדות וצמחונות. בין היתר הוא הנשיא בדימוס "היהודים הצמחונים של צפון אמריקה" (כיום: Jewish Veg) ומחברם של הספרים "יהדות וצמחונות", "יהדות ושרידה גלובלית" ו"מי גנב את הדת שלי" (כולם באנגלית) כמו גם מאות מאמרים על יהדות וצמחונות.

הסרט באנגלית עם כתוביות בעברית

הדיון באנגלית.

כניסה חופשית.

כיבוד טבעוני.

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים