[זנגביל] ביום שישי: צעדת האקלים, ובה גוש על סכנות המזון מהחי

בואו לצעוד איתנו בגוש זכויות בעלי-חיים בצעדת האקלים!

 

יום שישי, 27.11.2015. התכנסות בכיכר רבין החל מ-11:30. תחילת צעידה: 13:00.

הגורם מספר אחד לזיהום הסביבה וההתחממות הגלובלית הוא תעשיות המזון מהחי, וזו ההזדמנות שלנו להכניס את הטבעונות לשיח הציבורי מעוד זווית, ולהבהיר שבחירה בצריכת מוצרים מן החי היא בחירה לא מוסרית ולא סביבתית!

ב27.11 אנחנו נצעד בצעדת האקלים כגוש אחד, שמרכז את הארגונים והעמותות שפועלות למען זכויות בע"ח!


מה בתכנית? 11:30 התכנסות בכיכר רבין, מיצגי ארגונים, ומייצג משותף. 13:00 התחלת צעידה.


אתם מוזמנים להביא שלטים וכד' בנושא הפגיעה הסביבתית שכרוכה בתעשיות המזון מהחי.


מצעד האקלים מתקיים לקראת הועידה העולמית בסוף החודש בפריז. שם ידונו ראשי מהמדינות במשבר האקלימי במטרה להגיע להסכמים ואמנות. נכון, לא תמיד האמנות האלה נאכפות, אבל אפילו אז הן אמירה מאד חזקה, ומבהירות מהם הנושאים על סדר היום העולמי, ומיהם התחומים המוכרים כאחראים למשבר האקלימי.. אז כדי שלא ישכחו מי המזהמת הראשית, וכדי שלא יידחקו את הענין מטעמים פוליטים כאלה ואחריםבואו נזכיר ונבהיר!


המצעד יזכה לסקירה תקשורתית בארץ, ונערך במקביל לצעדות ברחבי העולם. "מגמה ירוקה" עומדת מאחורי הארוע בארץ וחיברה אליו ארגונים סביבתיים נוספים. ב"מגמה" נפתח לפני כחודש תא ירושלמי בנושא סביבה ומזון מהחי, שמקבל תמיכה מקסימה מהארגון, והרעיון שיהיה בצעדה גוש זב"ח התקבל בשמחה רבה :).

 

לאירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/1691471941110163/

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים