[זנגביל] הצטרפות לעמותה המפעילה את זנגביל

שלום,

אנחנו שמחים להזמינך להיות חלק מהפעילות המתחדשת של העמותה המפעילה את זנגביל, המרכז הקהילתי לצמחונות בירושלים!

העמותה הוקמה לפני 21 שנים, ביזמת פיליפ פיק המנוח מלונדון, תחת השם "האיגוד היהודי הבינלאומי לצמחונות". מאז היא פועלת לקידום התזונה מהצומח.

ביום חמישי, 7.6.2012, בשעה 20:00 נקיים אסיפה כללית של חברי העמותה, בה נדון בדו"חות על פעילות העמותה בשנת 2011 ונבחר ועד וועדת ביקורת. האסיפה תתקיים בזנגביל, רחוב בלפור 8, ירושלים.

בשנים האחרונות הפכה העמותה לגורם משמעותי ופעיל.

זנגביל, המרכז הקהילתי לצמחונות, שהעמותה מפעילה, שוקק פעילות. מדי שבוע מתקיים במקום אירוע אוכל. זאת בנוסף לאינספור הרצאות, סדנאות, קורסים, הקרנות סרטים, ארוחות חג ופעילויות אחרות במרכז ומחוצה לו. שיתופי הפעולה שלנו עם המינהל הקהילתי, המכללה החברתית-כלכלית, עמותות "טבע עברי" ו"במעגלי צדק" ועוד הביאו את בשורת המזון מהצומח לקהלים רבים ומגוונים.

קידום תזונה מהצומח הוא קריטי היום יותר מתמיד. תעשיית החי הביאה את עולמנו לקטסטרופה סביבתית. מערכות הבריאות שלנו קורסות מול בעיות בריאות שגורם מזון מהחי. שאלות של ביטחון תזונתי לוחצות יותר ויותר – לא רק במדינות עולם שלישי אלא גם בישראל פנימה. וכל יום, כל דקה, הם סיוט מתמשך למיליארדי בעלי-חיים שמתענים במשקים חקלאיים שהאכזריות שלהם חסרת תקדים.

חברות בעמותה מאפשרת לך לקחת חלק במאבק החיוני למען העתיד של בני-האדם ושאר בעלי-החיים על פני כדור הארץ.

הצטרפות לעמותה היא אמירה חזקה של הזדהות ותמיכה.

תרומתך תאפשר לנו להגביר את פעילותנו בקרב קהלים קיימים ולהגיע לחדשים.

חברות בעמותה נותנת לך הזדמנות לקחת חלק בעיצוב סדר היום של העמותה.

החברות בעמותה מעניקה לך הנחה בבתי עסק רלוונטיים (מסעדות וילג'-גרין ואיצ'יקדנה; אנו עובדים על הרחבת הרשימה) ופוטרת אותך מדמי הרשמה לספריה העשירה של העמותה.

מצורף טופס בקשה לחברות בעמותה.

ניתן לשלם את דמי החבר בעמותה באינטרנט, באתר ישראל תורמת, ולשלוח לנו את הטופס הממולא באמצעות האימייל, לכתובת veginger@gmail.com.

ניתן גם למלא את הטופס, להדפיס ולהשאיר לנו אותו, יחד עם התשלום, בקופסה ייעודית שנמצאת בזנגביל, או לשלוח בדואר לזנגביל, בלפור 8, ירושלים 92102.

אנו מזמינים אותך לספר לחבריך על זנגביל, להגיע איתם לפעילויות, ולספר גם להם על הרשמה לעמותה; כדי שנוכל כולנו להמשיך לגדול ולפעול לעתיד טוב יותר.

להתראות,

ועד העמותה

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים