[זנגביל] מוצאי שבת: מצעד בעלי-החיים

שלום,

 

במוצאי שבת הקרובים, 3.10.2015, בשעה 20:00 יתקיים בתל-אביב מצעד בעלי-החיים: האירוע השנתי שמאחד את כל האנשים והגופים הפועלים בישראל להגנת בעלי-חיים!

 

ההתכנסות היא בגן מאיר בת"א, ומשם נצעד לכיכר רבין.

 

הצטרפו אלינו!!

 

דף הפייסבוק של האירוע: https://www.facebook.com/events/689600804516992/

 

בחברה המתייחסת לבע"ח כאל חפצים דוממים, התעללות בהם מתרחשת בכל מקום וכל הזמן.

כמעט כל אחד מאתנו מעורב בה - באופן אישי או בשלט רחוק, באופן אקטיבי או בעצימת עיניים.

אנחנו שומעים על התעללות בבעלי חיים ומזדעזעים.

 

סיפורי זוועות ממלאים את התקשרות ואת רשת האינטרנט-

לולה הכלבה העיוורת שנזרקה מעבר לגדר, ההתעללות בתרנגולות בלולים ובמשחטות, ההתעללות בעגלים, בכבשים ובעיזים ברפתות ובבתי-המטבחיים, הכלבים הנשלחים להמתה משום שאף אחד לא הסכים לאמצם, החתולים הנמצאים במצב מחפיר ברחובות ואין תקצוב לסירוסם, מאות אלפי בעלי החיים שנמקים במעבדות הניסויים, המדגרות שגורסות את האפרוחים הזכרים בעודם בחיים, משלוחי העגלים לארץ באוניות מאוסטרליה ואירופה בתנאים מזעזעים ופריקתם בנמל אילת וחיפה באלימות, והרשימה עוד ארוכה וכואבת...

 

שלא כמו במאבקים צודקים אחרים בהיסטוריה ובהווה, בע"ח אינם יכולים להגן על עצמם וכך הם נותרים חשופים לפגיעה בלתי פוסקת - גדולה ככל שתהיה, אכזרית ככל שתהיה.

הגיע הזמן לשים לזה סוף!

 

---------

 

מצעד בעלי החיים הגדול מתקיים זו השנה השלישית, כאיחוד כוחות מסורתי של כל הפעילים למען בעלי החיים בישראל. בשנתיים האחרונות צעדו אלפים ברחובות תל אביב, כשבפיהם מסר אחיד – די לדיכוי בעלי החיים במשקים המתועשים, בכלבייה העירונית, במעבדות ובבתים האישיים של כל אחד מאתנו!

 

מקולם של בעלי החיים כבר לא ניתן להתעלם – ברשת, בטלוויזיה, בעיתונים ואף בכנסת. התנועה לקידום זכויות בעלי חיים מכפילה את כוחה מדי שנה ומצרפת לשורותיה פעילים רבים. למרות כל אלו, בעלי החיים עדיין חיים בתופת יומיומית. הם נכלאים, נחתכים, מורעבים ומומתים כלאחר יד. הם עוברים כל צורה של התעמרות ואכזריות שאפשר לעלות על הדעת.

 

לכן השנה אנו מצביעים במספרים, ומגיעים במלוא עוצמתנו לצעוד למען אלו שקולם מושתק מדי יום. אנו מאמינים כי נוכל להגיע לעשרת אלפים צועדים, עשרת אלפים איש שפקחו את העיניים, שיוכיחו שאנו לא מוכנים להשלים עם הסדר הקיים, שאנו לא נפסיק לפעול עד שהסבל ייפסק!

 

---------

 

בתאריך ה-2 לאוקטובר חל יום ההזדהות הבינלאומי עם בעלי החיים במשקים. השנה הוחלט לערוך את המצעד בצמוד ליום חשוב זה, ולשלבו עם מיצג הענק, שהפך למסורת בה לוקחים חלק מאות פעילים מדי שנה.

 

ב-3.10 בשעה 20:00 (מוצ"ש, חו"המ סוכות) נצעד כולנו ביחד למען בעלי החיים ונדרוש עבורם את הזכויות המגיעות להם!

לא עוד לרפיון החוק אל מול המתעללים, לא עוד העדר תקצוב להגנה על בע"ח!

 

כל מי שכבר לא מסוגל לראות את בעלי החיים מעונים ונשחטים, כל מי שלבו נחמץ למראה ההזנחה, הכליאה וההמתות, כל מי שמסביר, פועל ונאבק, כל מי שבחייו יש מקום לדאגה ולחמלה - מוזמנים להתאחד איתנו בצעדת ענק למען בעלי החיים.

 

בואו להרים קולכם למען אלה שקולם אינו נשמע!

 

*מסלול המצעד*

 

מצעד בעלי החיים יתחיל בגן מאיר, משם נצעד לאורך רחוב קינג ג'ורג' עד לכיכר מסריק ומשם נפנה לכיכר רבין שם יהיה האירוע המרכזי.

 

הוראות בטיחות שנועדו לשמור על הבטחון האישי שלכם ועל הסדר במצעד:

 

1. יש להישמע להנחיות הסדרנים (שילבשו אפוד צהוב) וכן להוראות אנשי הבטיחות (משטרה, פיקוח עירוני, מד"א וכד')

2. מומלץ מאוד לא להביא בעלי חיים למצעד – מדובר באירוע צפוף והמוני מאוד, דבר שעלול לגרום לבעלי החיים להיכנס ללחץ ואף לברוח ולכן בבקשה להשאיר את החברים על ארבע בבית.

3. אין לרדת לכביש בכיכר רבין ואין לעבור בשום שלב את הסדרנים.

4. נקיון – אין להשליך פסולת בשום שלב במהלך האירוע ויש לנקות אחריכם לפני עזיבת המתחם. חשוב לשמור על נקיון הסביבה שלנו.

5. את האירוע ילוו מד"א וניידת טיפול נמרץ לשירות הצועדים.

6. יש לצעוד בזהירות ובבטחה, לשים לב לסביבה ולהקפיד על שתיית מים.

7. המצעד מאחד בין כל התנועות, עמותות, אגודות, זרמים ואוהבי בעלי החיים.

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים