[ginger] אירועי השבוע בזנגביל ומתכונים מהערב הכורדי

שלום,

אתם מוזמנים לשבוע עמוס אירועים בזנגביל – וגם להצטרף אתנו לגוש זכויות בעלי-חיים ב"צעדת המיליון" בתל-אביב בסוף השבוע הבא, כי צדק חברתי אמיתי הוא גם צדק לבעלי-חיים אחרים.

מצורף גם קובץ ובו המתכונים שעשינו בערב הכורדי. תודה ללילי (ולשחורה) על ארגון הערב הכיפי והטעים הזה!

יום שלישי 30.8.2011

20:00 פותחים שולחן – ארוחה קהילתית.

בואו והביאו מאכל צמחי טעים - משהו פשוט או מסובך, מוכר או חדשני, גדול או קטן - או סתם בואו לבד או עם חברות לערב של אכילה, דיבור וקהילה. בבקשה בלי: בשר, ביצים, חלב ושאר מוצרים מהחי.

יום חמישי 1.9.2011

19:00 ערב סלטים ים-תיכוני

אחרי הערב הזה גם אתם תתהו מי בכלל צריך את המושג הזה "מנה עיקרית". מתנדבי המהטמה מבטיחים לנו שפע של סלטים מאלו שהפכו את המטבח הים תיכוני למודל של תזונה בריאה ומפתה: טאבולה, באבא גנוש, סלט יווני (עם טופו), סלט פסטה איטלקי עם ירקות מוקפצים ועוד הפתעות.

תרומה מומלצת - 25 ₪

יום שישי 2.9.2011

11:00-14:00 שוקחופשי  

שוק קח תן וינטאג' ויד שניה. להעביר הלאה את כל מה שלא צריכים, ולמצוא ולקחת דברים של אחרים. כולם מוזמנים לפשפש בג'אנק, לקחת ולשים חופשי. בבקשה לא להביא חפצים שיש בהם חומרים מהחי, כגון עור.

המהטמה - הבר הטבעוני, יפעל במקביל ואפשר לאכול בו פיצות, סנדביצ'ים, מיצים טבעיים וקינוחים, בלא יותר מ-16₪ למנה בתרומה מומלצת להמשך קיום הפרויקט.

מוצאי שבת 3.9.2011         

20:30 בתל-אביב: גוש זכויות בעלי-חיים ב"צעדת המיליון"

זנגביל מצטרף לגוש של ארגונים לזכויות בעלי-חיים במסגרת הצעדה בתל-אביב למען צדק חברתי. בגוש זה נדגיש שהדרישה לצדק חברתי חייבת לכלול גם צדק לבעלי-החיים.

הגוש יתכנס בשעה 20:30 בפינת שדרות בן-ציון ורחוב מלצ'ט בתל-אביב.

ארגונים נוספים המשתתפים בגוש זכויות בעלי-החיים: שב"י, האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי-חיים,  מחתרת הפרווה ו"חופש לקופי חוות מזור".

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים