[זנגביל] התחדשות בזנגביל, שוק קח-קח מיוחד והדלקת נרות חנוכה

שלום,

רצינו לעדכן אותך בשינוי בפעילות בזנגביל.

החל משנת 2020 מתכוונת העמותה המפעילה את זנגביל ("האיגוד היהודי הבינלאומי לצמחונות") להרחיב את פעילותה בקידום טבעונות. מאז הקמת העמותה בתחילת שנות התשעים חל מהפך בתחום, ובהתאם לכך צרכים מסוימים התייתרו ונוצרו צרכים חדשים. אנחנו מחפשים את המקום שבו ההשפעה שלנו תהיה משמעותית יותר.

לצורך הרחבת הפעילות, החליטה אסיפת העמותה כי החל מחודש ינואר נשכיר את החלל של המרכז הקהילתי ברחוב בלפור 8. השכרת המקום תאפשר לנו להמשיך לקיים אירועים במקום מפעם לפעם, ובעיקר תאפשר לנו להשקיע זמן וכסף בפעילות נרחבת הרבה יותר מחוץ למקום וברחבי הארץ.  

רשימת התפוצה תמשיך לפעול ולעדכן לגבי פעילויות ואירועים.

השוק החופשי עובר למוזיאון הטבע.

לקראת המעבר נקיים שוק קח-קח ביום שישי 20.12.2019 בשעות הרגילות 10:00-13:00. לשוק הזה אנחנו מבקשים לא להביא שום דבר, אלא להגיע רק כדי לקחת דברים. אנחנו רוצים לצמצם ככל האפשר את היקף הדברים שנצטרך להוביל למוזיאון הטבע. כדאי מאוד לבוא, כי בשוק יימסרו גם חפצים מהמרכז הקהילתי.

אנו שמחים גם להזמין אותך להדלקת נר שני של חנוכה ביום שני 23.12.2019 בשעה 20:00. בתכנית: ספינג', לביבות, פונץ', הדלקת נרות, הופעת ריקוד ועוד...

להתראות,

צוות זנגביל

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

.

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים