[זנגביל] טו בשבט, שוק חופשי והרצאות של פרופ' ריצ'רד שוורץ

שלום,

 

אנחנו מבקשים להזכיר לכם שביום שלישי הקרוב יתקיים בזנגביל סדר ט"ו בשבט המסורתי שלנו!

 

בנוסף, ביום שישי זה נקיים כרגיל את השוק החופשי. לבסוף, אתם מוזמנים להרצאות באנגלית שיקיים פרופ' ריצ'רד שוורץ. כל הפרטים בהמשך האימייל:

 

יום שלישי 3.2.2015 בשעה 19:00 בזנגביל

סדר ט"ו בשבט המסורתי במרכז זנגביל בירושלים!

 

הנכם מוזמנים לסדר ט"ו בשבט שיערך ברוח המסורת היהודית ובהודיה על פירות האילן. עורך הסדר, סטיבן "שעיה" קלטר, מזמין את המשתתפים להביא עימם פרי נדיר לברכת "שהחיינו" וגם שיר, סיפור קצר, הדגמה, פנטומימה, תנועה, או כל רעיון כיד הדמיון הנוגעים לט"ו בשבט.

 

אפשר ליצור קשר עם שעיה לפני הסדר בדוא"ל shayakel@gmail.com או בטלפון נייד 052-2873887.

 

הסדר יתקיים בעברית ובאנגלית. דמי כניסה: 25 ₪

 

יום שישי 6.2.2015 מ-10:00 עד 13:00 בזנגביל

שוקחופשי:

מוזמנים להביא בגדים, ציוד ביתי וכל חפץ שימושי – ובלבד שהם במצב טוב ולא מכילים מוצרים מהחי (כגון עור) ולחפש דברים שהביאו אנשים אחרים ויעניינו אתכם. או סתם להנות מחברה טובה ואוכל טבעוני.

 

שתי הרצאות (באנגלית) של פרופ' ריצ'ארד שוורץ (שימו לב: ההרצאות לא מתקיימות בזנביל):

Richard Schwartz, Ph.D., president emeritus of Jewish Vegetarians of North America and author of 3 editions of "Judaism and Vegetarianism" and over 200 articles at www.JewishVeg.com/schwartz will be giving the following talks:

 

February 23  "Applying Jewish Values to Help Heal Our Imperiled Planet," 8 PM, Fuchsberg Jerusalem Center, 8 Agron Street, English; 20 NIS.

 

February 25   ""Who Stole My Religion? The Hard Struggle for Judaism's Values in a Complacent, Self-Centered World," 8 PM, Cardozo Academy Jerusalem Lecture Series, Yad Harav Nissim, 44 Jabotinsky Street, English, free admission, refreshments served.

 

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים