[זנגביל] ערב טבעונאי ביום חמישי הקרוב

יום חמישי 3.3.2016 בשעה 18:00: ארוחה טבעונאית דלת שומן בגישת 80/10/10 

שימו לב – יש להירשם מראש בקישור זה!

הטפחית מייפל וחבריה יכינו ארוחת ערב נאה, פשוטה אך מלכותית המבוססת כולה על רכיבים צמחיים, טריים ומהממים בגישת ** 80/10/10. מי שמעוניינת להעמיק את ההתנסות והחוויות עם מזון שאוהב אותנו חזרה ומי שמעולם לא שמעה מוזמנת לקפוץ למים הרעננים של החיים ולהגיע, לחוות, לטעום ולקבל תמיכה.

במהלך הערב נשוחח קצת על אכילה והמניעים השונים לה ונעמיק את ההתבוננות בדברים שמייצרים את החוויות סביב אוכל. הערב יתחיל בשיחה ומספר פעילויות שיעזרו לנו להרגיש שייכים, טקס קצר של הודייה וברכה ולאחר מכן יוגש המזון.

עלות כיסוי בלבד היא 45 שקלים, ותוזמנו לתרום בנוסף כראות עיניכן, תודה!

שימו לב! לא תוכלו להצטרף אלינו ללא הרשמה! להרשמה לחצו

*טבעונאות היא העדפה לתזונה טבעונית (תזונה צמחית) נאה וטריה. תזונה שמבוססת בעיקרה על פירות בשלים, עלים ירוקים, ירקות, נבטים, זרעים ואגוזים. "יהיו מזונותיך תרופותיך", אמר הרמב"ם. יכולת הריפוי וההתחדשות כבר נמצאת בתוכנו, היישום פשוט - מזונות צמחיים בצורתם הטבעית, ובעיקר פירות ועלים ירוקים, הינם מזונות אידיאליים לאדם.

מלבד אכילתם כפי שהם (הכי טרי - הכי טוב!), אפשר גם לשחק איתם באמצעות בלנדרים, מעבדי מזון, סכינים, קולפנים, פומפיות ואף מייבשי מזון ולהכין מהם ממתקים, גלידות, עוגות, פסטות, ממרחים, רטבים, קרקרים ועוד...

**תזונת 80/10/10 היא תזונה המבוססת על מזון צמחי חי ודל שומן. זו תזונה עשירה בפירות וירקות טריים בצירוף כמות מוגבלת של אגוזים, זרעים ואבוקדו הנאכלים תמיד במצבם הטבעי. היא זכתה להיקרא תזונת 80/10/10 בשל יחס אבות המזון המומלץ :שומנים (10%) / חלבונים (10%) / פחמימות (80%) - (יחס קלורי, לא משקלי).

 לכל שאלה צרו קשר עם מייפל 02-6796033,

 maplegood@gmail.com

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

[זנגביל] הרצאה במסעדת "נגילה", אירועים קרובים והזמנה לכנס פורום הבריאות המלאה (פרסומת)

שלום,

 

מחר, יום שני 22.2.2016, תתקיים במסעדת נגילה הרצאתו של יוסי וולפסון "שחרור בעלי-חיים – בין מוסר, חברה ומשפט". פרטים להלן.

 

בהמשך האימייל – אירועים קרובים והזמנה לכינוס של פורום הבריאות המלאה שיתקיים בחודש מאי בחוות האיסיים במושב אבן ספיר ליד ירושלים (באנגלית).

 

יום שני 22.2.2016, במסעדת נגילה (סמטת משיח בורוכוף 5, ירושלים, סמוך לבניין כלל):

"שחרור בעלי-חיים – בין מוסר, חברה ומשפט" – מרצה יוסי וולפסון

 

19.30 התכנסות
20.00 התחלה

אנו חיים בחברה שיש בה הסכמה רחבה שיש להימנע ככל הניתן מפגיעה בבעלי-חיים לא אנושיים. אנו חיים בחברה שהאכזריות שלה כלפי בעלי-חיים היא חסרת תקדים בהיקפיה ובחומרתה. איך חיה מערכת המשפט עם הפער הזה? איך אנחנו יכולים לנצלו לשינוי? ולמה אנחנו מתכוונים – להלכה ולמעשה – כשאנו מדברים על שחרור בעלי-חיים?

המרצה הוא פעיל לשחרור בעלי-חיים (אנושיים ושאינם אנושיים), בין היתר במישור המשפטי.

 

הכניסה חופשית.

 

אירועים קרובים:

 

חמישי ושישי 25-26.2.16: הקונגרס הטבעוני השלישי! האירוע השנתי שלא תרצו להחמיץ, ובמסגרתו: הביקור הראשון בישראל של הדוברים הטבעוניים הבינלאומיים פיליפ וולן ופטריק בבומיאן! לכל הפרטים ולהרשמה: http://vegancongress.com/

חמישי 3.3.2016: ארוחה טבעונאית דלת שומן בגישת 80/10/10.  הטפחית מייפל וחבריה יכינו ארוחת ערב נאה, פשוטה אך מלכותית המבוססת כולה על רכיבים צמחיים, טריים ומהממים בגישת ** 80/10/10. מי שמעוניינת להעמיק את ההתנסות והחוויות עם מזון שאוהב אותנו חזרה ומי שמעולם לא שמעה מוזמנת לקפוץ למים הרעננים של החיים ולהגיע, לחוות, לטעום ולקבל תמיכה. במהלך הערב נשוחח קצת על אכילה והמניעים השונים לה ונעמיק את ההתבוננות בדברים שמייצרים את החוויות סביב אוכל. הערב יתחיל בשיחה ומספר פעילויות שיעזרו לנו להרגיש שייכים, טקס קצר של הודייה וברכה ולאחר מכן יוגש המזון. עלות כיסוי בלבד היא 45 שקלים, ותוזמנו לתרום בנוסף כראות עיניכן, תודה! שימו לב! לא תוכלו להצטרף אלינו ללא הרשמה! להרשמה לחצו

שישי 4.3.2016: שוקחופשי. השוק מתקיים מהשעה 10:00 עד 13:00. מוזמנים להביא חפצים ובגדים במצב טוב שאינכם זקוקים להם עוד – ולקחת דברים שהביאו אחרים. וגם להנות מחברה טובה ואוכל טבעוני. בבקשה לא להביא חפצים המכילים מוצרים מהחי (כגון עור).

 

ולבסוף, אנחנו שמחים להעביר הזמנה לכינוס של פורום הבריאות המלאה:

Save the date!

The Whole Health Forum is a relaxing, informative and enjoyable educational gathering in the beautiful Judean hills outside Jerusalem.

 

From Sunday, May 15th to Friday May 20,

learn about regaining and maintaining optimal health from over 65 cutting edge holistic leaders. Choose among interactive workshops with doctors, rabbis, healers, and therapists during each of seven daily time periods.

 

Enjoy perfectly healthy vegan kosher food and create lifetime friendships.

 

Attend anywhere from one day to the whole week for added savings. Stay on site if you'd like. 

Early bird discounts until February 29th

Contact Sheldon or Ginat at shelgin@gmail.com or call 052-706-5002.

 

Discounts for work-study helpers.

 

Visit WholeHealthForum.evolero.com

 

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים