[זנגביל] ערב גבינות טבעוניות ואירוע תמיכה באסירים

שלום,

זוהי תזכורת על ערב גבינות טבעוניות ויין שמתקיים בזנגביל ביום חמישי זה – ובהמשך גם הזמנה לאירוע ייחודי בתל-אביב במוצאי-שבת, בתמיכה באסירי החזית לשחרור בעלי-החיים.

יום חמישי 13.6.13

19:00 ערב גבינות טבעוניות ויין – והסרט Got the Facts On Milk?

מאז תחילת השנה נרשמה ירידה משמעותית בצריכת מוצרי החלב בישראל. זו בשורה גדולה לפרות ולמערכת הבריאות הציבורית – וסיבה לחגיגה טבעונית.

נתענג על אוסף של גבינות טבעוניות תוצרת בית, בשילוב עם אבטיח, יין, עגבניות וכל מה שעוד נחוץ לערב קיצי ומהנה!

נקנח בסרט "Got the Facts on Milk?" – סרט תיעודי משעשע על המיתוסים של תעשיית החלב, האמיתות שמאחוריה וכל מה שביניהם... (הסרט באנגלית ללא תרגום).

בין היתר נגיש בערב את הגבינות הטבעוניות שמשווקים שיר ויאיר, שכותבים על עצמם:

"שיר ויאיר, הטבעונית בהתגלמותה והטבעוני שבדרך, הבינו לפני חג השבועות, חג מתן גבינה, שגם טבעונים יכולים לנשנש משהו על קרקר לצד כוס יין מבלי שאף חיה תסבול מכך. שיר הכשרונית מצאה מתכון ייחודי להכנת גבינת שקדים, ואף הצליחה להכין סוגים שונים של גבינות מבלי שפרה אחת תאלץ להיחלב, התוצאות טעימות באופן שהפתיע גם אותנו וגם את החברים שחשבו שלעולם לא ימצאו תחליף לגבינה. והיין? וואלה, זה עוד גדול עלינו."

ניתן ליצור קשר עם שיר ויאיר באימייל shirandyair@gmail.com.

תרומה מומלצת על האוכל - 35 ₪

 

וזו ההזמנה שקיבלנו על האירוע בתל-אביב:

 

אנחנו מזמינות אתכן לערב שכולו התנגדות ושחרור!

 

במוצאי שבת ה-15.6.13, בשעה 19:30 יתקיים אירוע בנפיט לתמיכה באסירי החזית לשחרור בעלי חיים, אריק מקדויוד ומארי מייסון, המרצים/ות עונשי מאסר חסרי תקדים של 20 ו-22 שנים בגין פעילות למען בעלי החיים וכדור הארץ.

האירוע יתקיים
ברח' יגיע כפיים 3 בת"א (משרד קוליציית נשים לשלום) - מרחק הליכה מגשר לה גרדייה והתחנה המרכזית. ניתן להגיע גם באיחור.

הערב יכלול:
*סדנאת פעולה ישירה - למה, איך ואיך לא 
*ארוחת ערב איטלקית: לזניה, גספאצ'ו אנפיסטי, פוקאצ'ות ועוד
*כתיבת גלויות לאסירים
 *מכירת חולצות
*הקרנת הסרט
Bold Native
סרט על פעיל
A.L.F המבוקש באשמת טרור ויורד למחתרת כדי להקים תא פעילות בשם bold native המתכנן פעולות שחרור שיתרחשו ברחבי ארה"ב בו זמנית. במקביל הסרט עוקב אחרי ההתמודדות הנפשית עם חיים במנוסה עם חברתו והיחסים המורכבים עם משפחתו ודן בסוגיות שבין רווחה לזכויות בעלי חיים.

מחיר כניסה - 30 ש"ח

מלבד תמיכה חסרת גבולות, כל הרווחים ישלחו לאריק ומארי כדי לסייע בהגנתם ולצרכיהם בכלא

אף אחד לא חופשי עד שכולן חופשיות!

למידע נוסף:
דף האירוע בפייסבוק
אתר ה-11 ביוני

*********************************************
לא ניתן להפריז בחשיבותה של תמיכה באסירי החזית לשחרור בעלי חיים וכדור הארץ. בתי הכלא מהווים את השורה התחתונה בהליך הדיכוי והתמיכה באסירים מהווה קריאת תיגר על בידודם ועל סדר החברתי הקיים.

מאז אירועי ה-11 בספטמבר מובילה ארצות הברית מגמה לפיה כל פעילות לשינוי חברתי עלולה להחשב כפעילות טרור.

במסגרת גל רדיפה חסר תקדים כנגד התנועה לשחרור בעלי החיים וכדור הארץ, שהוגדרו ע"י האף.בי.איי כאיום המקומי המסוכן ביותר, מרצות בימים אלו אריק מקדיוויד ומרי מייסון כל אחת יותר מ-20 שנה בכלא האמריקאי על פעילותן - המהוות את תקופת המאסר הממושכות ביותר שנידונו להן עד כה פעילים סביבתיים.

זהו זמן לזכור את חברינו אשר בכלא- אשר ממשיכים את מאבקם מתוכו. זהו זמן להמשיך ולחזק את העבודה שעבורה מרי ואריק מרצים תקופה ארוכה כל כך- להאבק נגד קפיטליזם, הרס סביבתי, ניצול בעלי חיים, וצורות אחרות של שליטה בחברת הכלא הזאת.

 

 

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים