[זנגביל] אירוע לחג הביכורים

שלום,

 

ביום חמישי הקרוב, 5.6.14, החל משעה 16:00, נציין בזנגביל את חג השבועות בחזרה למקורות – עם פיתות וחומוס! חג השבועות הוא חג הקציר, חג ביכורי הדגן. העולים לרגל לירושלים היו מביאים מביכורי החיטה והשעורה, ומגילת רות מתרחשת בשדות החיטה ובגורן בעת קציר החטים.

 

ביום חמישי, איסרו חג שבועות, חג הלחם, ניפגש לניגוב חומוס קיצי בגינה של הזנגביל, ברוח מגילת רות: "וַיֹּאמֶר לָה בֹעַז לְעֵת הָאֹכֶל גֹּשִׁי הֲלֹם וְאָכַלְתְּ מִן-הַלֶּחֶם וְטָבַלְתְּ פִּתֵּךְ בַּחֹמֶץ..." ("חמץ" אינו אלא חומוס!).

 

בואו והביאו כלי נגינה, פרחים ושיבולים!

 

תרומה מומלצת: 20 ₪

 

למחרת, יום שישי 6.6.14 בשעות 10:00-13:00 יתקיים בזנגביל, כרגיל, שוק חופשי: להעביר הלאה את כל מה שלא צריכים, ולמצוא ולקחת דברים של אחרים. כולם מוזמנים לפשפש בג'אנק, לקחת ולשים חופשי. בבקשה לא להביא חפצים שיש בהם חומרים מהחי, כגון עור. משעה 11:00 יתקיים גם יום עבודה בגינה.

 

חג ביכורים / קציר / מתן תורה / שבועות שמח לכולם/ן!

 

צוות זנגביל

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים