[ginger] אירועי מרץ בזנגביל

אירועי מרץ בזנגביל – מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8 ירושלים

טלפון: 02-5665737; אימייל: veginger@gmail.com

 

שלום!

מתנדבי המהטמה מזמינים אותנו החודש למסיבת פורים. ומאחר שפורים ויום האישה הבינלאומי חלים באותו יום, המסיבה תהיה פמיניסטית ברוחה! בואו מחופשים, ואם אפשר: לאישה הנערצת עליכם. עוד מצפים לנו החודש בימי חמישי: ערב איטלקי, ערב מרקים וערב אוכל יהודי. לפני ערב המרקים, יתארחו בזנגביל מרצים מהאוניברסיטה העברית להרצאות על סביבה ועל דבורים. בסוף החודש אנו מזמינים אתכם כרגיל לג'אם סשן מוסיקלי.

עוד אנו מזמינים אתכם החודש לסדנה על חלב ונזקיו עם הנטורופתית דבי כץ, ולשני סרטים: "חובה מקודשת" ו"חיות מאוהבות". אחרי הסרט "חובה מקודשת" יתקיים דיון בהנחיית פרופ' ריצ'רד שוורץ, שהשתתף בהפקת הסרט.

ביום שלישי האחרון של החודש אתם מוזמנים, כרגיל, לארוחה קהילתית. ביום שישי הראשון של החודש נקיים, כרגיל, שוק-חופשי.

פרויקט הייעוץ התזונתי שלנו נמשך גם הוא – ואתם מוזמנים לקבוע מפגש עם התזונאית אורית אופיר.

להתראות!

צוות זנגביל

יום חמישי 1.3.2012

19:00 ערב אוכל איטלקי

המטבח האיטלקי כל-כך עשיר במאכלים מהצומח (ואם פה ושם משתרבבת קצת גבינה, לא קשה למצוא משהו מקביל), שכל-מה שצריך הוא לבחור... את הבחירות שלנו תוכלו לטעום בערב הזה.

תרומה מומלצת - 25

יום שישי 2.3.2012

11:00-14:00 שוקחופשי  

שוק קח תן, וינטאג' ויד שניה. להעביר הלאה את כל מה שלא צריכים, ולמצוא ולקחת דברים של אחרים. כולם מוזמנים לפשפש בג'אנק, לקחת ולשים חופשי. בבקשה לא להביא חפצים שיש בהם חומרים מהחי, כגון עור.

המהטמה - הבר הטבעוני, יפעל במקביל ואפשר לאכול בו פיצות, סנדביצ'ים, וסלטים, בלא יותר מ-16₪ למנה בתרומה מומלצת להמשך קיום הפרויקט.

יום רביעי 7.3.2012 בבית קפה תמול שלשום

19:00 האם יהודים צריכים להיות צמחונים? שיחה עם פרופ' ריצ'רד שוורץ

פרופסור ריצ'רד שוורץ הוא אחד הכותבים והדוברים הרהוטים ביותר בנוגע ליישום של ערכים ומצוות יהודיים ביחס למשבר הסביבתי המתרחש סביבנו ובנוגע ליחסנו לבעלי-החיים בתעשיית המזון. הוא נשיא "היהודים הצמחונים של צפון אמריקה" ומחברם של הספרים "יהדות וצמחונות" ו"יהדות ושרידה גלובלית" כמו גם מאות מאמרים על יהדות וצמחונות. בימים אלו יצא לאור ספרו החדש "מי גנב את הדת שלי? לתחיית היהדות וליישום ערכים יהודים כדי לרפא את עולמנו שבסיכון".

האירוע יתקיים בקפה תמול שלשום, סלומון 5, נחלת שבעה, ירושלים.

באנגלית

הכניסה חופשית.

יום חמישי 8.3.2012

19:00 מסיבת פורים פמיניסטית במהטמה!

כולנו מוזמנים למסיבת פורים במהטמה ברוח יום האישה הבינלאומי.

בתפריט: אוכל טעים, אוזני המן והרבה יין.

תחפושת מומלצת: האישה הנערצת עליכם!

תרומה מומלצת: 25 ש"ח

יום חמישי 15.3.2012

16:00 שתי הרצאות של האוניברסיטה העברית

פרופ' יגאל אראל: "אנחנו והסביבה – איך נוודא שילדינו יחיו בעולם טוב יותר?"

פרופ' שרון שפיר: "מחשבות דבורים –  על מחשבות שלנו על דבורים ועל מחשבות של דבורים על עצמן."

הכניסה חופשית

19:00  ערב מרקים

מרק טוב הוא ארוחה מלאה, ומספר מרקים – זה כבר ערב שאסור להחמיץ...

תרומה מומלצת - 25

יום שני 19.3.2012

20:00 הקרנת הסרט "חובה מקודשת"

הסרט "חובה מקודשת" (2007, 60 דקות) סוקר את הציוויים והערכים שבדת היהודית התומכים במעבר לתזונה מהצומח. הסרט מבוסס על ראיונות עם רבנים ועם פעילי סביבה מישראל ומחוצה לה. בין המרואיינים: הרב שאר ישוב כהן, הרב דוד רוזן, פרופסור אלון טל ועוד.

במאי: ליונל פרידברג. מפיקים: ליונל פרידברג ופרופ' ריצ'ארד שוורץ.

לאחר ההקרנה יתקיים דיון בהנחיית פרופ' ריצ'ארד שוורץ, נשיא איגוד הצמחונים היהודים של צפון אמריקה ומחבר הספר "יהדות וצמחונות", שהשתתף בהפקת הסרט.

הסרט באנגלית עם כתוביות בעברית.

הדיון באנגלית.

הכניסה חופשית.

יום שלישי 20.3.2012

20:00 חולים על חלב – מרצה דבי כץ

הרצאה על צריכת מוצרי החלב בתרבות המערבית, השפעתה על בריאות האדם וההשלכות על בעלי החיים והסביבה. בשיחה נבין מהם נזקי החלב ונכיר אלטרנטיבות ביתיות ומזינות.

דבי כץ היא נטורופטית המתמחה בייעוץ תזונתי בגישה הטבעונית. מנחה סדנאות להכנת אוכל חי מהצומח. חוקרת את הקשר המופלא בין תזונה ובריאות האדם והסביבה. מאמינה שהשינוי הוא אפשרי ומתחיל אצלנו, בידיים. 

תרומה מומלצת 30 ש"ח.

יום חמישי 22.3.2012

19:00 ערב אוכל יהודי

במרכז הערב מנה עשירה של צ'ולנט מהצומח. ולצידה עוד מאכלים קלאסיים מהמטבח היהודי-האשכנזי... את האוכל יביא לנו ניר, שמתארח לראשונה במטבח של המהטמה.

תרומה מומלצת - 25

יום שני 26.3.201

19:00 חיים בסרט: חיות מאוהבות
"חיות מאוהבות" (צרפת 2007) - פרוייקט שנמשך שנתיים וצולם בכל העולם. ממלכת החיות מציעה מגוון רחב של דוגמאות מרשימות של חיזור. זכרים ונקבות המציגים עדינות, יצירתיות נפלאה, נועזות ונחישות למצוא את בן-הזוג המתאים. מרכז הסרט הוא מנקודת מבט של ארבעה מיני חיות עיקריים: אריות, קופים, צבאים ופלמינגו, אבל הסרט מציג גם מגוון רחב של שחקני משנה: קנגורו, אריות ים, שפריריות, דובים ועוד.

הערב יכלול כיבוד טבעוני.

הכניסה חופשית!

יום שלישי 27.3.2012

20:30 פותחים שולחן – ארוחה קהילתית.

בואו והביאו מאכל צמחי טעים - משהו פשוט או מסובך, מוכר או חדשני, גדול או קטן - או סתם בואו לבד או עם חברות לערב של אכילה, דיבור וקהילה. בבקשה בלי: בשר, ביצים, חלב ושאר מוצרים מהחי.

יום חמישי 29.3.2012

19:00 ג'אם מוסיקאלי פתוח במהטמה בר

ג'אם סשן מוסיקלי: בואו עם כלי נגינה, או רק להקשיב וליהנות ממוסיקה, פיצות טבעוניות, סנדביצ'ים מהצומח וסלטים.

בארגון מתנדבי המהטמה.

יום שישי 6.4.2012

11:00-14:00 שוקחופשי  

שוק קח תן, וינטאג' ויד שניה. להעביר הלאה את כל מה שלא צריכים, ולמצוא ולקחת דברים של אחרים. כולם מוזמנים לפשפש בג'אנק, לקחת ולשים חופשי. בבקשה לא להביא חפצים שיש בהם חומרים מהחי, כגון עור.

המהטמה - הבר הטבעוני, יפעל במקביל ואפשר לאכול בו פיצות, סנדביצ'ים, וסלטים, בלא יותר מ-16₪ למנה בתרומה מומלצת להמשך קיום הפרויקט.

ייעוץ תזונתי לתזונה צמחונית וטבעונית בריאה

עם אורית אופיר ב'זנגביל'

הייעוץ מתאים ל:

·        צמחונים/טבעונים לעתיד

·        צמחונים/טבעונים בהווה

·        צמחונים/טבעונים לשעבר הרוצים לחזור לתזונה זו תחת הנחיה מקצועית

·        אנשים שצורכים מעט בשר ("חצימחונים"), או רוצים להפחית את צריכתו

אודותיי:

אורית אופיר , דיאטנית קלינית (B. Sc) בוגרת האוניברסיטה העברית, ותזונאית טבעית מטעם מכללת רידמן. מטפלת בפרחי באך, ארומתרפיה וסו ג'וק (דיקור קוריאני) . עובדת בקליניקות פרטיות ובסטודיו C, מרצה במגוון מסגרות, כותבת בעיתונות המקוונת והכתובה. מתמחה בתכנון תזונה צמחונית על כל גווניה- מהימנעות חלקית מבשר ועד לטבעונות.

מחירון: *

 

רגיל

לחיילים, סטודנטים ופנסיונרים

מפגש ראשון (שעה)

230-150

230-100

המפגשים הבאים** (חצי שעה כל אחד)

110-70

110-40

 

תעריף מיוחד לבני נוער (בסבסוד עמותת אנונימוס): 40 ₪  ל4 פגישות: פגישה יסודית להיכרות ולהכוונה ושלוש פגישות ליווי קצרות יותר.

*   התעריפים הם לפי מיטב המסורת של 'זנגביל' במחירון מדורג- כל אחד משלם לפי יכולתו.

** לפי הצורך

טיפול תזונתי קליני והוליסטי

כמו כן ניתן להגיע אליי לטיפול תזונתי קליני, המשולב עם שיטות איבחון וטיפול הוליסטיות: תזונה סינית, צמחי מרפא, פרחי באך, ארומתרפיה, סו ג'וק ואבחון דופק ולשון.

שילוב זה מאפשר טיפול אפקטיבי ומותאם אישית בבעיות כמו: עודף משקל, לחץ דם גבוה, יתר שומנים בדם, סכרת, מעי רגיז, אנמיה ועוד.

לפרטים נוספים ולתיאום פגישה:

אורית אופיר  7238818-054 oritofir1@gmail.com (עדיף לשלוח מייל)

לדף שלי בפייסבוק:http://www.facebook.com/profile.php?id=100001066005847

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים