[זנגביל] סדנה, תערוכה ופוסטרים על כפרות וגם ארוחה הודית

שלום,

 

קצת ברגע האחרון, אבל אנחנו שמחים להזמין אתכם לסדנה שתתקיים בזנגביל ביום שלישי הקרוב בנושא הכפרות:

יום שלישי 10.9.2013 בשעה 20:00

זו כפרתי? סדנה בנושא מנהג הכפרות

מנחה: לילי הנדלר

כמה שעות לפני שהשווקים ייגדשו באנשים העושים כפרות בתרנגולים, נתכנס לקרוא טקסטים על המנהג, על הרבנים וההוגים היהודים שהתנגדו לו, ובהקשר זה גם על יחסנו לבעלי-חיים אחרים.

הכניסה חופשית.

יוגש כיבוד קל.

בסימן הכפרות מתקיימת בימים אלו בזנגביל תערוכת צילומים של הצלם עודד משולם, שתיעד את מינהג הכפרות בשוק מחנה יהודה בירושלים בצילומים רגישים ומיוחדים.

בזנגביל מחכים לכם גם פוסטרים המפרטים דברי רבנים שהתנגדו למינהג הכפרות לאורך הדורות. קחו כמה שתוכלו לתלות (במקומות חוקיים בלבד, ובמיוחד בבתי כנסת, ישיבות ושכונות דתיות).

ולבסוף תזכורת:

יום חמישי 12.9.2013

19:00 ארוחה הודית - בנפיט לתנועת 269

אוכל הודי טבעוני מעולה, סרטונים מעוררי השראה ומפגש בלתי-אמצעי עם פעילים בתנועה שפרצה דרכים חדשות במאבק לשחרור בעלי-החיים!

 
269 היא תנועה בינלאומית לשחרור בעלי חיים, שמטרתה שחרור מוחלט לכל קורבנות התוקפנות האנושית. מטרתה יצירת גשרים ושיתופי פעולה בינלאומיים, על מנת לחזק את מעמדם של בעלי החיים. נקודת המוצא שלה היא דרישה לשחרור מוחלט, לא תהיה כל פשרה בנושא, עד שכולם יהיו חופשיים. 

 

נחישות וסולידריות הן מפתח לניצחון שלנו במאבק לשחרור בעלי-חיים, אבל בדרך נחוץ גם כסף... בערב הזה תוכלו לסייע לתנועה בתרומה כספית (כל ההכנסות של הערב יוקדשו לתנועת 269) וגם להנות מארוחה עשירה של אוכל הודי טבעוני!

 

ניתן יהיה לקנות במקום גם חולצות, סיכות ותליונים.

 
השתתפות: 30-70 ש"ח לפי הרצון והיכולת

 

 

 

[זנגביל] שנה טובה מצוות זנגביל

צוות זנגביל, המרכז הקהילתי לצמחונות, מאחל לך שנה טובה! שתהיה זו שנה של בריאות, צדק, שותפות ושלום, לכולנו ובין כולנו, החיים על האדמה הזו, בני-אדם וחיות אחרות. ושיום-יום נגלה טעמים חדשים ונהנה מטעמים ישנים... שנה טובה!

 

[זנגביל] נותרו עוד מספר מקומות לארוחת ראש השנה בזנגביל

יום רביעי 4.9.13

20:30 סעודת ראש השנה

ארוחת ראש השנה חגיגית וטבעונית!

הארוחה תתנהל בהתאם למסורת החג, ומתאימה לשומרי מצוות.

שימו לב: ההשתתפות רק בהרשמה מראש. מספר המקומות מוגבל ומומלץ להקדים להרשם.

התשלום הוא בין 60 ל-100 ש"ח למשתתף/ת, בהתאם לרצון וליכולת של כל אחת ואחד. תשלום גבוה יותר יאפשר לנו לא רק לכסות את הוצאות הארוחה אלא לקיים פעילויות נוספות לאורך השנה הבאה עלינו לטובה!

להרשמה:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHQxMm9tLU45eU5OMEQxY2ZObWZua0E6MA#gid=0

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים