[זנגביל] אסיפה כללית, שוק חופשי ושיעורי ציור

שלום,

 

אנו שמחים להזמינך לאסיפה הכללית של האיגוד היהודי הבינלאומי לצמחונות (העמותה המפעילה את זנגביל) אשר תתקיים ביום שלישי, 29.7.2014, בשעה 19:30, במרכז הקהילתי לצמחונות, זנגביל, ברחוב בלפור 8, ירושלים.

 

באסיפה נדון בדוחות של פעילות העמותה בשנת 2013 ונבחר ועד וועדת ביקורת.

 

כן נדון באסיפה בשאלות מהותיות הנוגעות להמשך הפעילות בזגנביל ולתכניות העמותה העתידיות, ונקבל החלטות אשר עשויות להשפיע על אופי וכיווני פעילות העמותה.

 

ההשתתפות באסיפה רק לחברי עמותה, אולם ניתן להצטרף במקום, אם את/ה מזדהה עם מטרות העמותה ומנהל/ת אורח חיים צמחוני או טבעוני.

 

יוגש, כמובן, כיבוד טבעוני.

 

בנוסף יתקיים ביום ו' הבא, שוק חופשי:

יום שישי 1.8.2014

10:00-13:00 שוקחופשי ויום עבודה בגינה

שוק קח-תן, וינטאג' ויד שניה. להעביר הלאה את כל מה שלא צריכים, ולמצוא ולקחת דברים של אחרים. כולם מוזמנים לפשפש בג'אנק, לקחת ולשים חופשי. בבקשה לא להביא חפצים שיש בהם חומרים מהחי, כגון עור.

ולבסוף:

החוג לציור המתקיים בזנגביל מזמין משתתפים חדשים:

חוג לציור בצבעי מים ורישום

 התנסות לימודית וחווייתית של הציור בצבעי מים; מדיום אמנותי עשיר ומורכב, המאפשר הכרות עם עולם הצבע, האור הנגלה מן החושך ונושאים רבים אחרים. בשלב יותר מאוחר נפתח גמישות רישומית בדרך ייחודית, נרכוש כלים חדשים, ונעבור לרישום פיגורטיבי ומופשט.


מדריך החוג: טל סלע, בוגר בצלאל, יוצר ומדריך.

 

לתאום, ולברורים ולכל שאלה:050-8815668.

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים