[זנגביל] יום חמישי בשמונה: מתוך הסי-שפרד עם מרינה גרודינסקי!

שלום,

 

שמחים להזמין אתכם לאירוע מיוחד ביום חמישי הקרוב בשמונה: מפגש עם מרינה גרודינסקי שהיתה שותפה לפעילות הארגון המיתולוגי Sea Shepherd על סיפון אחת האוניות שלהם!

 

מרינה גרודינסקי, פעילת אנונימוס, תגיע לספר על פעילותה בקמפיין סי שפרד (Sea Shepherd), ארגון הנלחם להצלת בעלי חיים ימיים מדיג וציד באנטרקטיקה. מרינה שהתה תקופה ארוכה על סיפון ספינת ה- Sam Simon ובין היתר שחררה מלכודות ענק מתוך האוקיינוסים והשתתפה במרדף אחר ספינות דיג בלתי-חוקיות.

ההרצאה, המלווה בתמונות ובסיפורים מסמרי-שיער על תעשיית הדיג ועל הפעילות ההירואית נגדה, הועברה עד כה ב"בר קיימא" ובאוניברסיטת ת"א. ההרצאה מגיעה לראשונה לירושלים כחלק מסדרת המפגשים "חמישי אסטרטגי" של אנונימוס והזנגביל, שבמסגרתה מתקיימות הרצאות וסדנאות בנושא אסטרטגיה בפעילות למען זכויות בעלי חיים.

20:00
התכנסות וכיבוד קל
20:30
תחילת ההרצאה.

עוד על פעילותה של מרינה -

http://anonymous.org.il/marina

http://www.haaretz.co.il/magazine/tozeret/.premium-1.2533535

http://www.ha-makom.co.il/article/ronit-tzach-marina

http://www.seashepherdglobal.org/icefish/crew/sam-simon-crew/marina-grodinski.html

 

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים