[זנגביל] עדכון לאירועי השבוע בזנגביל

שלום,

 

במסגרת אירועי "איינשטיין בעזה" תתקיים בזנגביל הרצאה נוספת: פרופ' יוסי גרפינקל מהמכון לארכיאולוגיה באוניברסיטה העברית ידבר על "עקבות דוד המלך בעמק האלה". הוא ישוחח על גילויים חדשים השופכים אור על חייו של דוד המלך.

 

אם מישהו נתקל בפרסום אודות הרצאה של פרופ' ניר שביב – היא לא תתקיים.

 

אז אלו האירועים הקרובים:

 

יום חמישי 8.11.2012

19:00 ההרצאה הטובה ביותר שתראו אי-פעם... עם טחינה!

 

ההרצאה של גארי יורופסקי שינתה את פני החברה בישראל. עם יותר מחצי מיליון צפיות רק ביוטיוב, זוהי ההרצאה הנצפית ביותר בישראל. והצופים בה אינם יוצאים אדישים. היא משנה תפיסות עולם, מערערת את הנוחות שבאכילת מוצרים מהחי, והפכה רבים-רבים לטבעונים.

 

לאחר הביקור המוצלח של יורופסקי בארץ, קבוצת "עתיד טבעוני" יוזמת סדרה של הקרנות פומביות של ההרצאה.

 

ההקרנה תתחיל בשעה 20:00, ואתם מוזמנים להקדים כדי להתכבד בטחינה – אולי האוכל האולטימטיבי של טבעונים בארץ. אבל כמה מאתנו יודעים באמת לעשות בטחינה את כל מה שאפשר? בערב הזה נטעם טחינה במבחר צורות – ממגוון של מתבלים מקוריים ועד לעוגיות טחינה.

 

תרומה מומלצת – 25 ש"ח.

 

יום שישי 9.11.2012

אירועי "איינשטיין בעזה"

 

זנגביל משתתף בפרויקט "איינשטיין בעזה" של האוניברסיטה העברית. ביום שישי ה- 9/11 אגודת הסטודנטים בשיתוף רשות צעירים של עיריית ירושלים והאוניברסיטה העברית מביאים לכם את מיטב מרצי האוניברסיטה לדירות ובתי עסק ברחוב עזה להרצאות מרתקות! בזנגביל יתקיימו שתי הרצאות:

 

10:30 עקבות דוד המלך בעמק האלה - פרופ' יוסי גרפינקל, המכון לארכיאולוגיה.

 

11:30 הפוליטיקה של גועל הנפש: סלידה, מוסר והתנהגות פוליטית - ד"ר פזית בן נון בלום, המחלקה למדע המדינה.

 

יום שני 12.11.2012

19:30 כנס פעילים

 

לא משנה אם אתם פעילים חדשים לגמרי או אם הרמתם כבר עשרות אירועים בעבר; לא משנה אם אתם פוקדים את המקום מדי שבוע או שזה עתה שמעתם על מרכז זנגביל לראשונה. אם אתם מעוניינים בפעילות אקטיביסטית למען זכויות בעלי-חיים באיזור ירושלים - אנא הצטרפו אלינו!

 

ניפגש כדי להכיר אחד את השני, לשמוע על פעילויות שהתקיימו בעבר וליצור ביחד תוכנית לפעילות בעתיד.

 

ויהיה כיבוד טבעוני...

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים