[זנגביל] אירוע יום העצמאות

שלום,

 

קודם כל, בקשה: אם מישהו/י לקח/ה בשוק החופשי האחרון מעיל בצבע חום בהיר, מבד עבה, שנסגר ברוכסן, שהיה מונח בסמוך לדלת הכניסה – המעיל לא היה חלק מהשוק, ובעליו ישמח מאוד לקבל אותו חזרה. יש לו ערך רגשי גדול. אם המעיל אצלך – אפשר ליצור איתנו קשר באימייל חוזר.

 

כמו שכבר כתבנו כאן, אנחנו משנים את מתכונת האירועים בזנגביל. יהיו פחות אירועים במקום עצמו, ונשתדל להגביר את הפעילות החוצה. השבוע לא יהיה אירוע בזנגביל (על האירוע שכן מתוכנן החודש בזנגביל תקבלו הודעה בנפרד), אבל אנו נשתתף באירוע יום העצמאות של התנועה הירושלמית בבית הכרם.

 

עם השנים הפך הטקס המרכזי של יום העצמאות להיות עשייה המונית של בשר בעלי-חיים על האש. בתנועה הירושלמית מנסים לעשות משהו שונה – עדיין מנגל, אבל אחרת, והזמינו אותנו לארגן על-האש מהצומח במסגרת אירוע יום העצמאות החברתי-סביבתי שלהם. לאורך כל האירוע נלמד להכין שיפודים וקבב טבעוניים – וכמובן, לא נחסוך באכילה! חברת טבע דלי תרמה לנו המבורגרים מהצומח, מסדרת על-האש החדשה שלהם, וגם הם ייצלו על המנגל. הזדמנות מצוינת לנסות!

 

אז כולכם מוזמנים להצטרף, לאכול, ואולי גם לעזור לנו להסביר למה השיפודים שלנו טובים יותר – מכל בחינה אפשרית – מהבשר החרוך של חיות שחוטות.

 

אז איפה ומתי?

יום שלישי, 16.4.2012, מהשעה 11:00 עד השעה 14:00 בגן שחר בבית-הכרם (מול בית-ספר דרור).

 

פרטים על פעילויות נוספות במסגרת האירוע – בהזמנה המצורפת.

 

רוצה לעזור בהכנות ובהפעלת האירוע? מאוד נשמח לכל עזרה! צור/י אתנו קשר באימייל חוזר.

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

 

[זנגביל] אירועים קרובים

שלום,

 

כפי שכבר הודענו, אנו בתהליך של שינוי במתכונת האירועים של זנגביל.

 

בינתיים אנו שמחים להזמין אתכם לשני אירועים:

 

ביום שלישי הקרוב, 9.4.2013, בשעה 20:00 תתקיים בסלון שבזי הרצאה על זכויות בעלי-חיים וטבעונות. ההרצאה מציינת את המעבר של בית-הקפה הקהילתי והשכונתי המצוין לתפריט שכולו מהצומח. סלון שבזי נמצא ברחוב שבזי 1 בנחלאות. מצורפת הזמנה.

 

ביום העצמאות אנו משתתפים באירוע שיתקיים בגן השחר בבית-הכרם. במסגרת האירוע נקיים מנגל טבעוני, וגם סדנה להכנת על-האש טבעוני. חברת טבע-דלי תרמה לאירוע המבורגרים טבעוניים מסוג חדש, המיועד ספציפית לצליה על מנגל! פרטים נוספים בהמשך.

 

להתראות,

 

צוות זנגביל

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים