[זנגביל] הערב ומחר בזנגביל

יום חמישי 24.1.2013

 

19:00 סדר ט"ו בשבט

 

הנכם מוזמנים לסדר ט"ו בשבט שיערך ברוח המסורת היהודית ובהודיה לטבע הפורה בארץ.

 

עורך הסדר, סטיבן "שעיה" קלטר, מזמין את המשתתפים להביא עימם פרי  נדיר לברכת "שהחיינו" וגם שיר או סיפור קצר הנוגע לט"ו בשבט, הדגמה, פנטומימה, תנועה, או כל רעיון כיד הדמיון שאפשר לשתף עם החוגגים האחרים. אפשר ליצור קשר עם שעיה לפני הסדר בדואר אלקטרוני kelter@netvision.net.il  או בטלפון נייד 052-2873887 .

 

הסדר יתקיים בעברית ובאנגלית.

 

דמי כניסה: 25 ש"ח.

 

יום שישי 25.1.2013

 

11:00 סקס טבעוני

 

החברה המודרנית שטופה בסטריאוטיפים של מה זה אומר להיות הסקסי, ולמעשה הם מנוגדים לאורח החיים הטבעוני.

 

תדמיות של גבר בעל האון – אוכל הבשר, או האישה המפתה המלקקת גלידה, הן תדמיות שנופלות מול תוצאות המחקר בנושא הבריאות המינית.

בסדנה נבחן את השפעת הטבעונות על מגוון מרכיבים ברצף החוויה המינית: למי אנו נמשכים, באילו אמצעי מניעה נעדיף להשתמש, מהם הטעמים האינטימיים ביותר שלנו, ועוד.

 

אם לא הבנתם עד כה שטבעוניים הם המאהבים הטובים ביותר, תבינו זאת אחרי הסדנה.

 

מנחת הסדנה, בוורלי דמלין, היא בעלת 15 שנות ניסיון בחינוך מתקדם למינית. היא בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה, ותואר שני בבריאות הציבור והסמכה בחינוך מיני.  יסדה את www.dinahproject.com האתר הבין-לאומי בתחום מיניות האישה. מלמדת מבוגרים ומתבגרים בארץ ובחו"ל. היום היא מקפצת בין  עבודות של יועצת מיניות, חוקרת, כותבת, עורכת, בת זוג ואם לשני בנים קטנים טבעונים.

 

הכניסה חופשית.

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים