[זנגביל] קורסים בזנגביל: תזונה ובריאות ורישום וציור בצבעי מים (פרסומת)

שלום,

 

הנכם מוזמנים להצטרף לשני קורסים המתקיימים בזנגביל (ראו גם את הקבצים המצורפים):

 

  *  *  *

------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

~*~

~חוג לרישום וציור בצבעי מים~

ניתנים גם שעורים פרטיים

 

התנסות לימודית וחווייתית של רישום פיגורטיבי ומופשט, וציור בצבעי מים, בדרך יחודית. פיתוח גמישות רישומית ורכישת כלים חדשים. 

צבעי מים; מדיום אמנותי עשיר ומורכב, בדרך המבקשת איטיות ותהליך יצירה הדרגתי, בלימוד המאפשר הכרות עם נושאים רבים מתחום האמנות

 

 השעורים ניתנים ע"י יוצר ומדריך מנוסה, בוגר בצלאל

 


לשאלות וברורים, טל

050-8815668

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

קורס תזונה ובריאות

  הדרך הטבעית רואה בתזונה בריאה אמצעי עיקרי להשגת בריאות ולשמירה עליה. זוהי דרך הדוגלת באורח-חיים בריא, תזונה טבעית ושיטות ריפוי טבעיות, ללא תרופות. כאשר אדם צורך מזון שאינו מתאים לו, הדבר דומה במידת מה למכונית שמתודלקת בדלק שאינו מתאים לה. כפי שמכונית זו תינזק, ואולי אף תפסיק לנסוע, כן גופנו ניזוק כאשר תזונתנו אינה מתאימה לנו על-פי האנטומיה, הפיזיולוגיה והביוכימיה שלנו.   

  תזונה נכונה מבטיחה שגופנו יקבל את כל היסודות הדרושים לו - לגדילה, חילוף חומרים, ריפוי ואנרגיה - ושהגוף לא ינזק מעודף חומרי פסולת ורעלים. חוסר באבות-מזון עלול לגרום למחלות כמו אנמיה, אוסטאופורוזיס, מחלות-עצבים ועוד. תזונה לא נכונה, רוויית עודפי פסולת ורעלים, עלולה להביא למחלות  כמו יתר לחץ-דם, סוכרת, עודף מישקל, מחלות דרכי-העיכול, כאבי-ראש ומחלות קשות נוספות. לתזונה נכונה וטבעית, נקיה מרעלים, יש השפעה מכרעת, ואפילו בלעדית, על תהליך הריפוי הטבעי של הגוף. התפקיד העיקרי של התזונה בעת מחלה, הוא להחזיר לגוף את האיזון הכימי, שהופר כתוצאה מתזונה לא נכונה ואורח-חיים לא בריא.

פרטים על הקורס תזונה ובריאות:

(על פי העקרונות של  שיטת הבריאות הטבעית)

הקורס ינתן על-ידי ענת ארגמן  (M.Sc.). הרצאות בודדות ינתנו על-ידי מרצים אורחים .

חומר הקורס נכתב ונערך על ידי יצחק בן-אורי (N.D.).

מטרת הקורס:

להקנות מידע בסיסי על תזונה נכונה לשמירת הבריאות ועל שיטת הריפוי הטבעי.

רשימת נושאי הקורס:

תזונה בריאה: התזונה הטבעית של האדם – עקרונות האכילה הנכונה – אבות המזון – שיעור מעשי בהכנת מזון טבעי.

עקרונות הריפוי הטבעי: מהות המחלות, גורמיהן ושיטות הטיפול הטבעיות.

סקירת המחלות השכיחות (דרכי מניעתן והטיפול הטבעי בהן): מחלות דרכי העיכול – מחלות כבד ודרכי מרה – סוכרת – עודף משקל – יתר לחץ דם –מחלות דרכי הנשימה – מחלות מפרקים – מחלות כליות ודרכי השתן – אוסטאופורוזיס –  מחלות עור.

נושאים אחרים: הצום כדרך ריפוי – תזונת תינוקות וילדים – תנאים להחלמה – בדיקות דם.

יתכנו שינויים מסוימים בתכנית הקורס

פרטים:

קורס בימי שישי בבוקר שיפתח ב-8.05.2015 ויסתיים ב- 31.07.2015 (ביום שישי הראשון בכל חודש לא יתקיים שיעור) . הקורס יכלול 11 מפגשים בני שלוש ורבע שעות כל אחד ויתקיים בין השעות 9:00-12:15.

הקורס יתקיים בירושלים, במרכז הקהילתי לצמחונות-זנגביל, ברחוב בלפור 8 (ליד בית ראש הממשלה).

עלות כל הקורס: 2400 ש"ח.  מקדמה על סך 400 ש"ח תשולם בעת ההרשמה. היתרה תשולם בחמישה תשלומים של 400 ש"ח ממאי 2015 ועד ספטמבר 2015. במידת הצורך ניתן לשלם גם עד 12 תשלומים.

50% הנחה תינתן לבן משפחה נוסף הנרשם לקורס. תעודת השתתפות תינתן לתלמידים בסיום הקורס.

ההרשמה בטלפון: 03-9013495 או 054-5429782 (ענת ארגמן).

 

קצת על עצמי:

השלמתי תואר ראשון בביולוגיה ותואר שני בתחום הביוכימיה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. עבדתי מעל עשרים שנה במעבדות מחקר באוניברסיטאות (בן-גוריון ות"א) ובתעשייה הביוטכנולוגית, בעיקר בתחומי המחקר הביוכימי.

התחלתי לעסוק ברפואה הטבעית  בשנת 1998. ניתן לקרא על כך  במאמר שכותרתו "מאסטמה לריצת מרתון" בו תיארתי את הדרך הארוכה שתחילתה הסבל הכרוך במחלת האסתמה, תהליך ההתמודדות הטבעי עם המחלה, הגמילה מהמשאפים ועד ההחלמה המוחלטת והיכולת להשלים בהצלחה ריצת מרתון.

אני עוסקת מזה מספר שנים בהדרכה ויעוץ בתחום התזונה והבריאות. השכלתי הביוכימית מסיעת לי בהבנה עמוקה של יסודות הבריאות והביוכימיה התזונתית של האדם.

למדתי  והתמחיתי מספר שנים אצל יצחק בן אורי ז"ל שהיה בעל ניסיון של יותר מארבעים שנה בתחום הרפואה הטבעית. אני מעבירה בשנים האחרונות קורס שנתי בשם "תזונה ובריאות". סיעתי ליצחק בן אורי בכתיבת שני ספריו האחרונים ("הבריאות שלך" ששמו שונה ל"הריפוי הטבעי הלכה למעשה" ו"הצום כדרך ריפוי").

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים