[זנגביל] הפגנה מחר במרכז העיר!

היכונו היכונו! מחר, יום שישי, נערוך את הגרסה הירושלמית ל"מחאת החיות הנאכלות"- בעקבות מיצג ראשי החיות שממשיך לעורר סערות (למשל, הכתבה הזאת שפורסמה גם במודפס של "ידיעות" לפני כמה ימים).

 

אנחנו לא נניח ראשים של אף אחד אבל נעורר מודעות בדרכים יצירתיות אחרות: יהיה מיצג של אפרוחים (לא אמיתיים!) שמושלכים לפח, יהיו שלטים גדולים, יהיו מתופפים מה"קסמבה" ויהיו...אתכם! עומדים בדוכן הסברה, מחזקים שלטים, מחלקים פליירים, מפעילים את המיצג, קוראים קראות במגפון, ובעיקר...יוצרים נוכחית לזכויות בעלי החיים במרכז העיר!

 

אז: שישי, 29.3.13, בשעה 11:00 ברחבת המשביר הישן במלך ג'ורג'.

 

את ההפגנה מארגן פעיל ירושלמי חדש ונמרץ בשם מרקוס, והיא מאורגנת בשיתןף פעולה עם אנונימוס, הזנגביל, בחמל"ה וארגונים נוספים.  ככל שנהיה יותר א/נשים, כך נקבל יותר סיקור בתקשורת, כמו בהפגנה נגד תנובה בדצמבר. אנא עזרו להפיץ את הארוע, ספרו לחברים וגם הפיצו בפייסבוק. כדאי גם להזמין חברים לאיוונט. 

 

מצורפת גם הזמנה גראפית.

 

להתראות וחג שמח,

 

צוות זנגביל

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

 

 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים