[ginger] אירועי אוקטובר בזנגביל

אירועי אוקטובר בזנגביל – מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8 ירושלים

טלפון: 02-5665737; אימייל: veginger@gmail.com

 

שלום!

בראש ובראשונה, אנחנו מבקשים לאחל לך שנה טובה – שנה של עשיה ושל התקדמות, של בריאות ושל חמלה – וגם שנה של אוכל בריא, טעים וטוב, במידה הנכונה וללא
אכזריות.

השנה הזו נפתחת ביום הבינלאומי למען חיות במשקים, ואנו מקווים שהיא תהיה שנה של שינוי עבורם. מצורפת הזמנה לאירוע המרכזי של יום זה, שיתקיים מחר (ראשון (2.10.2011 החל מהשעה 17:00 בשדרות בן-ציון פינת המלך ג'ורג' בתל-אביב.

בין כסה לעשור אנחנו מזמינים אתכם לארוחת רימונים ברוח חגי תשרי. נציין החודש גם את היום הבינלאומי נגד מקדונלדס במשמרת מחאה, בסרט – וכמובן, בארוחה טובה, בנוסח מקדונלד'ס, אבל בלי הניצול, הסבל והכולסטרול... בסוף החודש אנו מזמינים אתכם כרגיל לג'אם סשן מוסיקלי מחודש ומשודרג.

ביום שלישי האחרון של החודש אתם מוזמנים, כרגיל, לארוחה קהילתית. שימו לב שהשעה של הארוחה השתנתה ל-20:30. ביום שישי הראשון של חודש נובמבר נשוב ונקיים שוק-חופשי.

פרויקט הייעוץ התזונתי שלנו נמשך גם הוא – ואתם מוזמנים לקבוע מפגש עם התזונאית אורית אופיר.

להתראות!

צוות זנגביל

יום חמישי 6.10.2011

19:00 ארוחה בסימן רימונים

עונת החגים היא גם עונת הרימונים, שהם גם סמל ליופי ולשפע. לרימון גם סגולות בריאותיות רבות, בעיקר כנוגד חמצון. בערב זה נשלב רימונים בכל המנות שנגיש.

תרומה מומלצת - 25

יום ראשון 9.10.2011

20:00 ערב שירי לאה גולדברג

ערב משירי לאה גולדברג, בהלחנה מקורית ובביצוע של יעל תלם (שילה) ועילם בר שלום.

יעל היא בוגרת בית הספר הניסויי תפן שם התחילה את דרכה כמלחינה ולמדה עם השנים לנגן בגיטרה, חלילית, פסנתר ועוד. כיום היא חיה בטבעון עם בן זוגה, עמית ואור הקטן ומלמדת מוזיקה בצפון. עילם התחיל לנגן בגיטרה בכיתה ח' ומאז ועד היום (11 שנים) הוא לא הניח אותה מידיו. הוא חי כיום בירושלים ועובד עם ילדים. שניהם התלהבו בזמנים שונים מהשירה של לאה גולדברג והלחינו ממנו שירים רבים. זהו ערב אקוסטי ונעים למבוגרים ולמבוגרים פחות/הרבה פחות.

תרומה מומלצת 25 ש"ח

יום ראשון 16.10.2011

היום הבינלאומי נגד מקדונלדס

זה למעלה מ-25 שנה שתאריך ה-16/10 (יום המזון הבינלאומי של האו"ם) מצוין ברחבי העולם גם כיום הבינלאומי נגד מקדונלד'ס, במחאה על חלקו של התאגיד בהרס וזיהום סביבתי, ניצול עובדים, התאכזרות והרג המוני של בעלי-חיים, קידום תזונה רעילה וקטלנית על-ידי פרסום אינטנסיבי ועוד.

16:30 משמרת מול סניף מקדונלד'ס ברחוב שמאי

19:00 ארוחה שמחה בזנגביל

ארוחת גורמה של המבורגרים טבעוניים, צ'יפס וקטשופ. ברוח הג'אנק פוד, רק בלי השומנים הרוויים, הכלים החד-פעמיים, הניצול והאכזריות של המקור.

20:00 הסרט מקלייבל

הסרט המתעד את מאבקם וניצחונם של שני פעילים מול תאגיד הענק. הסרט עוקב אחר תביעת הדיבה המפורסמת של התאגיד כנגד הלן סטיל ודייב מוריס, אשר נמנו על הראשונים שהעזו לבקר את המדיניות הרת האסון של מקדונלד'ס. התביעה הציתה את ההתנגדות הגלובלית למקדונלד'ס והוגדרה כאסון יחסי הציבור הגדול ביותר בהיסטוריית התאגידים, כאשר בסופו של דבר היו אלו מקדונלד'ס והתנהלותו העסקית אשר עמדו למשפט ציבורי. (85 דקות, בימוי: פראני ארמסטרונג וקן לואוץ', אנגלית עם כתוביות לעברית)

תרומה מומלצת - 25

יום שלישי 25.10.2011

20:30 פותחים שולחן – ארוחה קהילתית

בואו והביאו מאכל צמחי טעים - משהו פשוט או מסובך, מוכר או חדשני, גדול או קטן - או סתם בואו לבד או עם חברות לערב של אכילה, דיבור וקהילה. בבקשה בלי: בשר, ביצים, חלב ושאר מוצרים מהחי.

שימו לב: מועד הארוחה שונה, והוא יהיה מעתה 20:30!

יום חמישי 27.10.2011

19:00 ג'אם מוסיקאלי פתוח במהטמה בר

ג'אם סשן מוסיקלי: בואו עם כלי נגינה, או רק להקשיב וליהנות ממוסיקה, פיצות טבעוניות, סנדביצ'ים מהצומח, סלטים ומיצים טבעוניים.

בארגון מתנדבי המהטמה.

יום שישי 4.11.2011

11:00-14:00 שוקחופשי  

שוק קח תן וינטאג' ויד שניה. להעביר הלאה את כל מה שלא צריכים, ולמצוא ולקחת דברים של אחרים. כולם מוזמנים לפשפש בג'אנק, לקחת ולשים חופשי. בבקשה לא להביא חפצים שיש בהם חומרים מהחי, כגון עור.

המהטמה - הבר הטבעוני, יפעל במקביל ואפשר לאכול בו פיצות, סנדביצ'ים, מיצים טבעיים וקינוחים, בלא יותר מ-16₪ למנה בתרומה מומלצת להמשך קיום הפרויקט.

חנות מוצרים הוגנים ואקולוגיים

בזנגביל קיימת חנות צנועה, החנות משמשת כנקודת הפצה של מוצרים אורגניים בסחר הוגן, המיוצרים ללא ניצול עובדים, ומוצרים נוספים: מוצרי נקיון, היגיינה, סבונים ושמפו, מוצרים טבעוניים נדירים, כתבים בנושא הצמחונות, חולצות, ועוד. מטרתנו היא בראש ובראשונה לעודד בחירה במוצרים בריאים והוגנים לנו, לסביבה ולבעלי החיים - ולכן אנו שומרים על קשר הדוק עם יצרנים מקומיים ועסקים קטנים, ומוכרים במחירים נגישים.

ייעוץ תזונתי לתזונה צמחונית וטבעונית בריאה

עם אורית אופיר ב'זנגביל'

הייעוץ מתאים ל:

  • צמחונים/טבעונים לעתיד
  • צמחונים/טבעונים בהווה
  • צמחונים/טבעונים לשעבר הרוצים לחזור לתזונה זו תחת הנחיה מקצועית
  • אנשים שצורכים מעט בשר ("חצימחונים"), או רוצים להפחית את צריכתו

אודותיי:

אורית אופיר , דיאטנית קלינית (B. Sc) בוגרת האוניברסיטה העברית, ותזונאית טבעית מטעם מכללת רידמן. מטפלת בפרחי באך, ארומתרפיה וסו ג'וק (דיקור קוריאני) . עובדת בקליניקות פרטיות ובסטודיו C, מרצה במגוון מסגרות, כותבת בעיתונות המקוונת והכתובה. מתמחה בתכנון תזונה צמחונית על כל גווניה- מהימנעות חלקית מבשר ועד לטבעונות.

מחירון: *

 

רגיל

לחיילים, סטודנטים ופנסיונרים

מפגש ראשון (שעה)

230-150

230-100

המפגשים הבאים** (חצי שעה כל אחד)

110-70

110-40

 

תעריף מיוחד לבני נוער (בסבסוד עמותת אנונימוס): 40 ₪  ל4 פגישות: פגישה יסודית להיכרות ולהכוונה ושלוש פגישות ליווי קצרות יותר.

*   התעריפים הם לפי מיטב המסורת של 'זנגביל' במחירון מדורג- כל אחד משלם לפי יכולתו.

** לפי הצורך

טיפול תזונתי קליני והוליסטי

כמו כן ניתן להגיע אליי לטיפול תזונתי קליני, המשולב עם שיטות איבחון וטיפול הוליסטיות: תזונה סינית, צמחי מרפא, פרחי באך, ארומתרפיה, סו ג'וק ואבחון דופק ולשון.

שילוב זה מאפשר טיפול אפקטיבי ומותאם אישית בבעיות כמו: עודף משקל, לחץ דם גבוה, יתר שומנים בדם, סכרת, מעי רגיז, אנמיה ועוד.

לפרטים נוספים ולתיאום פגישה:

 אורית אופיר  7238818-054 oritofir1@gmail.com (עדיף לשלוח מייל)

לדף שלי בפייסבוק:http://www.facebook.com/profile.php?id=100001066005847

 

--
זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות, בלפור 8, ירושלים
 
קיבלת הודעה זו כיוון שנרשמת ל קבוצת "ijvs" בקבוצות Google.
לביטול המנוי בקבוצה זו, שלח דוא"ל ל ijvs+unsubscribe@googlegroups.com
לאפשרויות נוספות, בקר בקבוצה זו
בhttp://groups.google.co.il/group/ijvs?hl=iw?hl=iw

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים