[ginger] אירועים בזנגביל ומחוצה לו

שלום,

 

נשמח מאוד לראותכם מחר (יום חמישי) בג'אם סשן המוסיקלי החודשי שלנו, ומחרתיים (יום שישי) באירועי "לפנינו המבול" בעמק רפאים (פרטים בקובץ המצורף). כמו כן, תמצאו בהמשך האימייל פרטים על סדנאות בריאות של הוצאת פוקוס ופורטל תזונה בריאה.

 

והנה פרטים:

 

ג'אם מוסיקאלי פתוח במהטמה בר

 

יום חמישי 27.10.2011 בשעה 19:00 בזנגביל

ג'אם סשן מוסיקלי: בואו עם כלי נגינה, או רק להקשיב וליהנות ממוסיקה, פיצות טבעוניות, סנדביצ'ים מהצומח, סלטים ומיצים טבעוניים.

בארגון מתנדבי המהטמה.

 

סדנאות בריאות ותזונה

 

הוצאת פוקוס ופורטל תזונה בריאה מזמינים אותנו לסדנה עם ד"ר עדיאל תל-אורן ולסדרת סדנאות בריאות ברחבי הארץ. הראשונה נפתחת כבר השבוע בגבעתיים. ואלה הפרטים:

 
1. סדנה נוספת ומעמיקה של ד"ר עדיאל תל-אורן בנושא: "חיים בריאים וארוכים" שתדון באלמנטים העיקריים המשפיעים על תהליך ההזדקנות והתפתחות מחלות ובגנטיקה.
    אתה יכול לקרוא יותר בהרחבה הלינק: http://www.eatwell.co.il/?CategoryID=288&ArticleID=184
    הסדנה תתקיים בתיאטרון גבעתיים, ב-25.11.11 ותערך כ-6 שעות.
 
2. סדרת סדנאות בריאות - "הבריאות בידיים שלך", שתציג ברחבי הארץ: תיאטרון גבעתיים, תיאטרון חיפה והמשכן לאומנויות ברעננה. כל סדרה מונה כ-5 הרצאות בריאות שיעבירו מומחי בריאות ידועים כגון: ד"ר דני  קרת, ד"ר אריה אבני, ד"ר שחר לב ארי, ד"ר איילת רוזנפלד ועוד.
הסדרה הראשונה תציג בתיאטרון גבעתיים ותפתח ב-28.10.
לפרטים נוספים אודות ההרצאות והמרצים: http://www.eatwell.co.il/?CategoryID=339&ArticleID=2966

 

לפנינו המבול

ביום שישי הקרוב נהיה שותפים לפסטיבל "לפנינו המבול" בעמק רפאים, לכבוד שבת נוח.

 

פרטים נוספים בקובץ המצורף.

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 


 

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים