[זנגביל] סוכות מדברות - בוקר יצירה מחר, וגם מצעד בעלי-החיים

שלום,

 

מחר, חמישי, בתשע בבוקר ניפגש בזנגביל לכמה שעות ליצור סוכה עם מסרים של הגנת בעלי-חיים לתחרות של בית-אביחי. לפרטים: לילי: 054-4248804.

 

במוצאי שבת מתקיים בתל-אביב מצעד בעלי-החיים. המצעד יוצא בשעה שמונה בערב מכיכר רבין לגן מאיר. וזו ההודעה שפרסמו המארגנים:

 

עוצרים את הסבל. בוחרים בחמלה!

מצעד בעלי החיים מביא אתו מסר חד וברור: בעלי החיים הם לא מוצר שקונים בחנות, הם לא מנה במסעדה, לא פריט אופנה בקניון, לא מבחנות עם זנב ולא עודפי ייצור שאפשר לזרוק. הם יצורים חיים בעלי אופי, רגשות, תחושות וכבוד עצמי. עוצרים את הסבל. בוחרים בחמלה!
בעלי החיים הם החברים שלנו. הם בני בית, הם האחים שלנו על פני כדור הארץ. אחים לא נוטשים, לא מנצלים ולא הורגים.

זוכרים את הפגנת הענק שנערכה בשנה שעברה? בזכותה ובזכות הפעילות המדהימה שכולנו עשינו מאז, כוחנו גדל משמעותית, ורבים וטובים הצטרפו לפעילות. ההתנגדות לדיכוי בעלי החיים הגיע לכל מקום - זה ברחוב, בעיתון, בטלוויזיה ובכנסת. ולמרות זאת, בעלי החיים ממשיכים לעבור תופת יום יומית. הם נכלאים, נחתכים, מורעבים ומומתים כלאחר יד. הם עוברים כל צורה של התעמרות ואכזריות שאפשר לעלות על הדעת.

לא מדובר בגזירת גורל: חתול הרחוב המורעב, העגל במשחטה, התרנגולת בכלוב, הארנב במעבדה והכלב בכלבייה - כולם סובלים כתוצאה מבחירה באכזריות: בגלל שקונים בעלי חיים, בגלל שלובשים מה שפעם נשם, בגלל שאוכלים את מי שהייתה לו אמא, ובגלל שמתייחסים להולכים על ארבע כמו לחפצים. ברחוב, בכלביה העירונית, במשקים המתועשים ובמעבדות, הסבל שלהם נמצא בכל מקום.

לעולם לא נשלים עם המצב כפי שהוא היום. לא נפסיק לפעול עד שדיכוי בעלי החיים יסתיים. אנחנו מתחילים עכשיו מסורת שנתית שתבטא את כוחנו הגדול, בכמות ובאיכות. כמו מצעד הגאווה שמתקיים מדי שנה, ב-20 לספטמבר נקיים את מצעד בעלי החיים - הפגנת כוח שתבהיר שהנושא הזה לא יורד מסדר היום, שדיכוי בעלי החיים הוא לא דבר שאנחנו מוכנים להשלים אתו, שעלייה במודעות לא מספיקה. דרושה מהפכה!

אנחנו מזמינים את כל אוהבי החיות באשר הם להגיע למצעד בעלי החיים. זה המקום להביע את הקול שלכם: כל מי שמציל, כל מי שמסביר, כל מי שבחייו יש מקום של דאגה וחמלה. אנחנו מזמינים את כולם להתאחד למצעד ענק למען בעלי החיים.

עוצרים את הסבל. בוחרים בחמלה!

שימו לב: המצעד הוא שלנו, שגרירי בעלי-החיים, אז השאירו בבית את הפרות, הסוסים, החזירים וכל שאר אחינו השעירים :-)

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים