[זנגביל] הרצאה של גארי יורופסקי בירושלים ביום שלישי

שלום,

 

ביום שלישי, בשעה שתיים בצהרים תתקיים בסינמטק ירושלים הרצאה של גארי יורופסקי, הפעיל האמריקאי לזכויות בעלי-חיים המבקר בארץ.

 

ודאי שמעתם כבר על גארי יורופסקי: הרצאה שנתן באלטנטה, ג'ורג'יה, ושתורגמה לעברית, הפכה להיות ההרצאה האינטרנטית הנצפית ביותר בישראל, עם למעלה מ-400,000 צפיות. הסיקור התקשורתי שלו בחודשים האחרונים נרחב ביותר. אנשים רבים שינו את חייהם בעקבות הצפיה בהרצאה שלו, ביניהם ידוענים ישראלים רבים. אחינועם ניני אמרה על ההרצאה "הרצאה שהרעידה את אמות הסיפים של נשמתי… הבחור הזה כל-כך אינטליגנטי, כריזמטי ומעורר השראה." הספוראי הישראלי בעל מדליית הזהב, גל פרידמן אמר "חובה לראות עד הסוף!" ציפי לבני, שנכחה בהרצאה הערב, כתבה בדף הפייסבוק שלה שגארי מדבר מנהמת ליבו, ושדבריו שווים מחשבה.

 

השבוע אפשר יהיה לראות אותו במציאות בסינמטק בירושלים, לשמוע את ההרצאה שהכין למסע שלו בישראל, וגם לשאול שאלות.

 

ההרצאה תתקיים ביום שלישי בשעה שתיים בצהרים בסינמטק ירושלים.

 

הכניסה חופשית, אולם רצוי להירשם מראש: למרבית ההרצאות שלו ברחבי הארץ אזלו הכרטיסים!

 

להרשמה: http://11092012.eventbrite.com/

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

לתרומות: http://www.israeltoremet.org/amuta/580155034

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים