[ginger] סדר טו בשבט בזנגביל

בערב ט"ו בשבט, יום ג' 7.2.2012, בשעה 19:00 נקיים בזנגביל סדר ט"ו בשבט.

 

סדר ט"ו בשבט הוא מזה שנים אירוע הדגל של המקום. סדר ט"ו בשבט הראשון נערך בזנגביל בשנת 1992, ומאז הוא מתקיים מדי שנה בשנה בהנחייתו של סטיבן "שעיה" קלטר. השנה אנחנו מצפים לאורח מיוחד: פרופ' ריצ'רד שוורץ, אחד ההוגים והפעילים הבולטים בעולם היום בתחום של יהדות, הגנת בעלי-חיים והגנת הסביבה, ונשיא אגודת הצמחונים היהודים של צפון אמריקה.

 

סדר ט"ו בשבט בזנגביל נערך ברוח המסורת היהודית ובהודיה לטבע הפורה בארץ. עורך הסדר, סטיבן "שעיה" קלטר, מזמין את המשתתפים להביא עימם פרי  נדיר לברכת "שהחיינו" וגם שיר או סיפור קצר הנוגע לט"ו בשבט או כל רעיון אחר שאפשר לשתף עם החוגגים האחרים. אפשר ליצור קשר עם שעיה לפני הסדר בדואר אלקטרוני kelter@netvision.net.il  או בטלפון נייד 052-2873887 .

 

הסדר יתקיים בעברית ובאנגלית.

 

דמי כניסה: 25 ש"ח.

 

 

זנגביל - מרכז קהילתי לצמחונות

בלפור 8, ירושלים. טלפון 02-5665737.

www.ginger.org.il

 

העמדות והתכנים בהרצאות ובאירועים אחרים המתקיימים בזנגביל הם באחריות המרצים והמנחים בלבד. הם אינם משקפים בהכרח את עמדותיה של העמותה או נתונים שנבדקו על-ידיה. זנגביל מפרסם יוזמות שעשויות לעניין את הקהילה של המרכז או לקדם תזונה מהצומח, וכן משתתף במיזמים כאלו. אין לפרש פרסום או השתתפות כאמור כאימוץ תכנים ועמדות המובעים במיזמים כאלו, או פרקטיקות הננקטות במסגרתם.

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג

אירועים קרובים